Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Kde jsou ty časy, kdy autoři smyšlených příběhů ujišťovali konzumenty svého díla, že případná podobnst se skutečnými usdálostmi či osobami je čistě náhodná, aby se někdo necítil uražen, nebo nebyl o někom veřejně vzbuzen špatný dojem.

Dnes se to dělá opačně - autor(ka) si bezostyšně přisvojí jména (slavná, která zajistí zájem diváků) a s postavami si dělá co chce, ať z lenosti nebo zlé vůle.

8 0
možnosti
ZS

Souhlasím. Pro mě byl seriál Bohéma zklamáním.

8 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. jsem se na seriál těšila, ale byla jsem ráda, ž už skončli. Kdyby to byla moje rozečtená kniha, v polovině bych ji zavřela a odložila... Na seriál jsem dodívala, ale s určitým odporem. A vidím, že jsem nebyla sama... Rv

6 2
možnosti
Foto

Nad Bohémou byl rozhořčen i historik zajímající o film a divadlo. Podle něj šlo o hrubé zkreslení faktů.

6 0
možnosti
ON

O33n79d31ř89e20j 32N97ý46č

22. 2. 2017 13:35

Historik asi nezná rozdíl mezi dokumentem a seriálem.

2 2
možnosti
JM

Naprostý souhlas - kombinovat skutečné jméno osoby a její fiktivní činy je neetické.

8 1
možnosti
RK

R22a74d44e59k 37K85a61r98a93s

22. 2. 2017 11:33

Vy jste asi ještě nikdy neviděla žádný hollywoodský film natočený podle "skutečných událostí". ;-D

3 1
možnosti
MP

R^Souhlas. Představte si, že já jsem ten Štěpánkův projev sežrala i s navijákem, protože jsem předpokládala, že taková důležitá věc nemůže být fikcí.

3 0
možnosti

no a ona taky nebyla - jen ho pronesl jindy než v seriálu

3 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1373x
Když mě něco nenechává v klidu, ráda o tom píšu, ať je to cokoliv. Urovnávám si tak myšlenky. Budu ráda, pokud Vás výsledky mého vnitřního úklidu potěší nebo přimějí k zamyšlení.

Seznam rubrik