Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten systém se jednoho krásného dne zhroutí sám vlastní vahou.

0 0
možnosti
Foto

Vynikající článek. Popisujete to naprosto přesně. Ale co s tím? Každá nová vláda slibuje, jak odbourá různé nesmysly, ale opak je pravdou. A EU tomu ještě dává korunu.

0 0
možnosti

Na úřadu vás pošlou na školení v pracovní době. Chudák podnikatel nebo občan na školení nemá čas či peníze. Stěžujete si na nepravém místě.

0 0
možnosti
Foto

J44a82n18a 88M90a27j60o20v93á

21. 8. 2016 22:01

jojo, pošlou. Práce mezitím počká...dožeň kde dožeň. Pracovala jsem tam i tam. Rozdíly v zásadě nevidím.

0 0
možnosti

P82e28t57r 32S30k36á96c72e19l

21. 8. 2016 20:07

Jak je vidět, stát je organizované násilí i na svých zaměstnancích. Stát řízený neschopnými chlapci (děvčat bylo pramálo) za 26 let nás zavedl tam, kde jsme. Užje to tady, šance na změnu se blíží. Nyní je důležité, abyse všichni dospělí občané s právem volit zvedli a šli kvolbám. Samozřejmě ať dají hlas jen NEparlamentním stranám,pokud neví komu, tak naší koalici:

NEILEGÁLNÍ IMIGRACI - PENÍZE RADĚJI PRO NAŠE LIDI

Potom se určitě dočkáme naplnění odkazu našeho velikána:

"Štěstínároda" - 18 podmínek štěstí podle J.A.Komenského. Např.8/ "Dobré úřady - v čele národa lidé moudří, mírní kdobrým, a přísní ke zlým".

0 0
možnosti

A teď si to představte z druhé strany, tedy z pohledu občana, který od úřadu něco potřebuje. Už se ani neodvažuju něco pouze chtít, protože jednání s úřadem nezřídka končí touhou zabít si svého úředníka. V situacích, které nejsou naprosto triviální, se člověk setkává s neznalostí až tupostí úředníka, a někdy i se zjevnou buzerací či šikanou. Z mého pohledu je mi fuk, zda se úředník ve své práci sám topí, nebo je prostě zlovolný. Pro mě je výsledek stejný - pakárna, zdlouhavé řízení, nervy v kýblu. Takže jsem došel k jedinému smysluplnému závěru - pokud mě úředník bez závažného důvodu poškodí, dám ho k soudu. Musí fungovat prostý princip akce a reakce. Jestliže stát komplikuje občanům život, občané musí komplikovat život státu (tedy úřadům). Nevidím jinou možnost, jak systém narovnat.

5 0
možnosti

Mohu stokrát podepsat každé slovo toho článku !!! Jako každý, kdo pro ten úřad pracuje. Vydržela jsem tam 23 let takže vím zatraceně dobře, o čem je řeč. Dlouho jsem doufala, že už některá z nadřízených úrovní pochopí, že to prostě nemůže jít takto dál. Že aby to mohlo efektivně fungovat, musí se popsaný trend konečně změnit. No nemusí. Systém asi unese všechno, ale unesou to i lidé? Tak já už jsem nemohla, proto už také nepracuji pro stát.

0 0
možnosti

L53u49m98í72r 65T10i77e28t80z

19. 8. 2016 18:13

Dělám pro státní správu 23 let a každým rokem si říkám,že už mě nic nemůže překvapit. Opak je pravdou!!!!!8-o

0 0
možnosti
Foto

Rozumím :-)....Taky jsem chvíli pracovala na úřadě ( bylo to tak inspirativní, že z toho vznikl blog), ale prostě jsem to nedala....Úředničina nejen jako náplň, ale i jako jazyk, mi byla totálně nepochopitelná. Vrátila jsem se do zdravotnictví, a ejhle: dokumentace se rozrostla do tak obludných rozměrů, že člověk - pacient je často až na posledním místě. Pokud se to zdravotníci snaží prokloubit tak, aby nestrádalo ani jedno, tak se to podepíše na jejich zdraví. Ono to totiž obojí jde dělat dobře jen dočasně. Smutná realita, kterou se snažím oddálit....

4 0
možnosti

Bohužel, zdravotnciví mělo sloužit pacientům a ne byrokratům!

1 0
možnosti

Bohužel, to není jen ve státní správě!

Zdravotnictví staví na entropující byrokracii, že lékaři a sestry nestíhají vůbec ošetřovat své pacienty, mají-li nakrmit tu nesmyslnou byrokracii.

Také jsem utekl. Pochroumaný, vyčerpaný, vyhořelý. Ale utekl. Jinak to nejde!

:-)

2 0
možnosti

P98e37t67r 75S42k78á64c71e48l

21. 8. 2016 20:03

Díky za upřímnost, pane doktore. Ale v době počítačů a různých kancelářských pomůcek opravdu nejde toho molocha zahltit informacemi tak, že dá pokoj? A co LOK-SČL, nepomáhá, nechrání svoje členy?

0 0
možnosti

Napsáno zcela přesně. Kdo nezažil, nepochopí.

2 0
možnosti