- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten systém se jednoho krásného dne zhroutí sám vlastní vahou.
Vynikající článek. Popisujete to naprosto přesně. Ale co s tím? Každá nová vláda slibuje, jak odbourá různé nesmysly, ale opak je pravdou. A EU tomu ještě dává korunu.
Na úřadu vás pošlou na školení v pracovní době. Chudák podnikatel nebo občan na školení nemá čas či peníze. Stěžujete si na nepravém místě.
jojo, pošlou. Práce mezitím počká...dožeň kde dožeň. Pracovala jsem tam i tam. Rozdíly v zásadě nevidím.
Jak je vidět, stát je organizované násilí i na svých zaměstnancích. Stát řízený neschopnými chlapci (děvčat bylo pramálo) za 26 let nás zavedl tam, kde jsme. Užje to tady, šance na změnu se blíží. Nyní je důležité, abyse všichni dospělí občané s právem volit zvedli a šli kvolbám. Samozřejmě ať dají hlas jen NEparlamentním stranám,pokud neví komu, tak naší koalici:
NEILEGÁLNÍ IMIGRACI - PENÍZE RADĚJI PRO NAŠE LIDI
Potom se určitě dočkáme naplnění odkazu našeho velikána:
"Štěstínároda" - 18 podmínek štěstí podle J.A.Komenského. Např.8/ "Dobré úřady - v čele národa lidé moudří, mírní kdobrým, a přísní ke zlým".
A teď si to představte z druhé strany, tedy z pohledu občana, který od úřadu něco potřebuje. Už se ani neodvažuju něco pouze chtít, protože jednání s úřadem nezřídka končí touhou zabít si svého úředníka. V situacích, které nejsou naprosto triviální, se člověk setkává s neznalostí až tupostí úředníka, a někdy i se zjevnou buzerací či šikanou. Z mého pohledu je mi fuk, zda se úředník ve své práci sám topí, nebo je prostě zlovolný. Pro mě je výsledek stejný - pakárna, zdlouhavé řízení, nervy v kýblu. Takže jsem došel k jedinému smysluplnému závěru - pokud mě úředník bez závažného důvodu poškodí, dám ho k soudu. Musí fungovat prostý princip akce a reakce. Jestliže stát komplikuje občanům život, občané musí komplikovat život státu (tedy úřadům). Nevidím jinou možnost, jak systém narovnat.
Mohu stokrát podepsat každé slovo toho článku !!! Jako každý, kdo pro ten úřad pracuje. Vydržela jsem tam 23 let takže vím zatraceně dobře, o čem je řeč. Dlouho jsem doufala, že už některá z nadřízených úrovní pochopí, že to prostě nemůže jít takto dál. Že aby to mohlo efektivně fungovat, musí se popsaný trend konečně změnit. No nemusí. Systém asi unese všechno, ale unesou to i lidé? Tak já už jsem nemohla, proto už také nepracuji pro stát.
Dělám pro státní správu 23 let a každým rokem si říkám,že už mě nic nemůže překvapit. Opak je pravdou!!!!!
Rozumím :-)....Taky jsem chvíli pracovala na úřadě ( bylo to tak inspirativní, že z toho vznikl blog), ale prostě jsem to nedala....Úředničina nejen jako náplň, ale i jako jazyk, mi byla totálně nepochopitelná. Vrátila jsem se do zdravotnictví, a ejhle: dokumentace se rozrostla do tak obludných rozměrů, že člověk - pacient je často až na posledním místě. Pokud se to zdravotníci snaží prokloubit tak, aby nestrádalo ani jedno, tak se to podepíše na jejich zdraví. Ono to totiž obojí jde dělat dobře jen dočasně. Smutná realita, kterou se snažím oddálit....
Bohužel, zdravotnciví mělo sloužit pacientům a ne byrokratům!
Bohužel, to není jen ve státní správě!
Zdravotnictví staví na entropující byrokracii, že lékaři a sestry nestíhají vůbec ošetřovat své pacienty, mají-li nakrmit tu nesmyslnou byrokracii.
Také jsem utekl. Pochroumaný, vyčerpaný, vyhořelý. Ale utekl. Jinak to nejde!
Díky za upřímnost, pane doktore. Ale v době počítačů a různých kancelářských pomůcek opravdu nejde toho molocha zahltit informacemi tak, že dá pokoj? A co LOK-SČL, nepomáhá, nechrání svoje členy?
Napsáno zcela přesně. Kdo nezažil, nepochopí.