Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R63a41d57e46k 31H10o89d31a54ň

15. 8. 2016 18:19

Mně na tom vždy fascinuje to pokrytectví. Zatím co přiznáváte, že úředníci nezvládají ani předpisy týkající se té konkrétní práce co dělají (tzn. jen nějakého výseku toho, co je potřeba), není nejmenší problém za neznalost téhož udělit pokutu podnikateli či živnostníkovi, který by měl znát to vše co ani vy neznáte, nejen v tom výseku co potřebujete vy - ale navíc ještě musí zvládat někdy vydělat peníze.

27 0
možnosti
ZH

Přesně. Před časem jsem se šel zeptat na jeden úřad (hm, hygienu), co potřebuju pro své podnikání. Dodnes toho hořce lituju. Dozvěděl jsem se hromadu nesmyslů, jen ne to, na co jsem se šel zeptat. Následovala pakárna, pokuta, a nakonec jsem to raději zabalil. Namísto, aby mě báby upozornily na chyby, kterých jsem se dopustil a řekly mi, jak je mám narovnat, mě dostaly do situace, kdy jsem nadělal další zbytečné chyby.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1373x
Když mě něco nenechává v klidu, ráda o tom píšu, ať je to cokoliv. Urovnávám si tak myšlenky. Budu ráda, pokud Vás výsledky mého vnitřního úklidu potěší nebo přimějí k zamyšlení.

Seznam rubrik