Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J60a36n 63G46o38e48t24z

30. 8. 2016 11:43

Držím palce!

1 0
možnosti

Zdravím, gratuluji a dovolím si pár osobních postřehů a zkušeností s hypnotiky. Předpokládám že jste užívala něco jako Stilnox, Zolpinox, Zolpidem. Je to složením stejné. Žil jsem léta v přesvědčení, že nejsou návykové. Ale bohužel jsou. Ze začátku jedna tableta zajistila 8 hodin spánku. Po čase už jen čtyři a pak to jelo. Snědl jsem jich klidně 8 za noc. Ale potíže s pamětí jsem nikdy neměl. Když jsem si uvědomil závislost, přestal jsem s tím. Následoval těžký abstinenční syndrom, trval týden a bylo to dost kruté. Bez pomoci cvokaře jsem to zvládl a nyní mám pokoj. Ale ty stavy nikomu nepřeju. Když to bylo nejhorší, vypomohl jsem si alkoholem. Ten je mimochodem mnohem méně návykový, než ona hypnotika. Pít můžete léta, následně přestat a nic se neděje. Pití jsem vysadil taky, ale občas si klidně mohu dát šláftruňk. Nejlepší je jedno třináctistupňové pivo v kombinaci s knihou. Ale jen když nemohu zabrat. Deprese, anxiozita a nespavost je triumvirát který se dá vyřešit přirozenými prostředky. Ale každý je jiný a univerzální recept asi neexistuje. Přeju Vám, ale i všem, aby úspěch byl trvalý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1373x
Když mě něco nenechává v klidu, ráda o tom píšu, ať je to cokoliv. Urovnávám si tak myšlenky. Budu ráda, pokud Vás výsledky mého vnitřního úklidu potěší nebo přimějí k zamyšlení.

Seznam rubrik