Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a10n 88G10o92e95t89z 5540183207679

Znám to, a zatraceně dlouho. Bez antidepresiv ani ránu, ale zase se cítím dobře. Musím to zaklepat. Držím palce.

0/0
30.8.2016 11:46

D22u41š66a59n 81D17o96u38š32a 1115185798608

Je nadevší pochybnost, že antidéčka a jiná chemie příčinu neléčí. Ale dají alespoň člověku na čas vydechnout. Je to jako s migrénou. Když bolestí mlátíte hlavou do zdi, je asi analgetikum dobré. Někdy stačí změnit zaměstnání a deprese zmizí. Je to typická nemoc člověku na míru ušitá. Ale jako každá nemoc je zároveň příležitostí k sebepoznání. Proto považuji dlouhodobé užívání psychofarmak za zločin na sobě samém.

+1/0
27.8.2016 16:00
Foto

V79á49c98l65a59v 19C86h62u24c36h44m12a 6895671388666

Problém ovšem je, že většina lidí jakmile pozná tu snadnou cestu, tak už dál nemá chuť absolvovat tu méně schůdnou, která vyžaduje mnoho úsilí.

0/0
27.8.2016 16:13

M54i34l60a45n 10B23í90l72e19k 5144429261

Znovu je potřeba rozlišit mezi anxiolytiky a antidepresivy. Dlouhodobé užívání AD není žádným zločinem na sobě. Samozřejmě že je lepší třeba zkusit různé terapie, ale každý člověk je jiný - co zabere na jednoho, druhého absolutně mine...

0/0
27.8.2016 18:05
Foto

M95a45r69i93e 77T87o90m22š45í20č14k19o54v18á 4127535136456

Píšete zde o prášcích proti depresím. Myslím, že většina z nás si někdy sáhla na dno a jako berličku něco pro uklidnění užila. Také prášky na spaní, po probdělých nocích poslední záchrana před totálním vyčerpáním.

Všichni si chceme dokázat, že situaci zvládáme, ale myslím že neuškodí míti někde v kufříku první pomoci nějaký ten prášek pro, co kdyby.

Již delší dobu léčím vysoký krevní tlak. Mé tělo nemá rádo změny a to se týká i prášků. Farmaceutické firmy chtějí vydělávat, tedy valí na trh nové a nové výrobky a ty původní dobré a vyzkoušené ruší. Také mě to postihlo, změna medikace a tak teď jsem v nelehkém období, protože se vypořádávám s vedlejšími účinky, sucho v krku a v ústech, kašel, nervozita a nespavost. To co jsem měla již vychytáno, znovu přišlo a já s tím bojuji a při tomto boji jsem byla ráda, že mám svůj kufřík a je kam šáhnout.

Všechny léky mají vedlejší účinky a my chroničtí pacienti je musíme pravidelně užívat do konce života, máme je předepsány lékařem a netýkají se psychiky. Je to začarovaný kruh a z něj nemůžeme ven i když víme, že platíme daň v podobě jiných zdravotních problémů.:-(

0/0
27.8.2016 15:45
Foto

V54á72c94l47a63v 71C50h34u36c29h13m97a 6515681458776

Dopředu říkám, že vím že se to nedá zobecňovat, ale často je to jen na vás zda chcete v začarovaném kruhu zůstat nebo z něj vystoupit. Mně kdysi lékaři také naordinovali užívání léků až do konce života. Já se s tím nechtěl smířit a riskl jsem to a léky vrátil. Žiju, přesto že mě strašili, že ohrožuji svůj život. Je to již víc než 15 let a já od té doby již neberu žádné syntetické léky. Když je mi někdy zle, přejdu na bylinkové čaje a jednou jsem řešil zánět čelistního kloubu třídenním půstem.

0/0
27.8.2016 16:20
Foto

M58a81r20i47e 66T29o72m60š78í62č21k25o35v95á 4147455646166

Když si člověk zapříčiní stav svého zdraví špatnou životosprávou, není problém její změnou vše napravit. Zdědíte-li však problémovou genetickou výbavu po svých předcích, musíte své zdraví udržovat na přijatelné rovině pomocí potřebných léků, ale i s přihlédnutím na situaci, jak se vaše tělo s nimi vyrovná. Tady je nutné s lékaři diskutovat a upozornit na vedlejší účinky, které léčbu provázejí.

Každý jsme jedinec a máme jinou reakci, s tím je nutno počítat i v léčení.

0/0
28.8.2016 11:19
Foto

V60á38c80l50a71v 74C55h24u25c50h87m18a 6905101208136

Možná máte pravdu, možná ne. Co když mají pravdu ti, co hlásají, že se nedědí choroby, ale vzorce chování a myšlení, které pak k problémům vedou?

0/0
28.8.2016 13:20
Foto

M48a66r74i53e 62T44o34m37š28í89č21k71o71v25á 4137775126466

Tato filozofie by se měla rozvinout, mnoha lidem by kladný výsledek zlepšil zdravotní stav. Jen přijít na to, jak s těmi vzorci pracovat, aby naši mysl vedly cestou ke zdraví a ne naopak.

0/0
28.8.2016 14:38
Foto

V32á79c71l97a52v 39C96h93u53c27h46m62a 6225321168446

Já nevím, jestli tomu tak je, jen jsem se už několikrát přesvědčil o tom, jak pouhá mysl ovlivňuje fyzický stav těla. Poprvé jsem si to uvědomil jako malý školák, když jsem se chtěl ulít z vyučování. Nikdy jsem nebyl dobrý lhář a herec a nešlo tedy nahrát, že mi je špatně. Tak jsem si to vsugeroval a špatně mi skutečně bylo. Já to neumím vysvětlit, nikdy jsem tyhle věci nestudoval, jen z vlastních zkušeností vím, že fungují. A nepřekvapuje mě pak, když se dočtu o jiných, že dokázali a dokážou věci nad nimiž zůstává rozum stát. Podstatná v tom je víra v sebe sama a obrovská vůle. Jenže v oblasti zdraví často víru přehluší prostý lidský strach. Možná bych dneska byl na lécích závislý, kdyby se lékařům podařilo u mně tenkrát probudit strach ze smrti natolik, že by přehlušil můj odpor k závislosti.

+1/0
28.8.2016 15:15

M94i93l42a26n 49B84í83l27e16k 5464469371

Určitě máte pravdu, že psychika ovlivňuje stav těla. Jenže bohužel neexistuje návod, jak přesvědčit duši/psýchu, aby dělala pro tělo jen to dobré. Víru člověka nelze naučit, vůle má také své osobnostní limity - ne každý si dokáže např. po různých osobních traumatech (které jsou nepřenositelné) vsugerovat, že vše je/bude v pohodě. Nakonec už v 19. století si Flaubert poznamenal: "Být hloupý, sobecký a zdravý - to jsou tři podmínky pro to, aby byl člověk šťastný".

0/0
28.8.2016 18:18
Foto

V33á14c78l26a92v 86C32h17u65c26h85m13a 6555201158376

V podstatě souhlasím. Proto se třeba vždycky musím smát, když se někdo v diskusích o alternativních metodách léčby vytasí s požadavkem vědeckého důkazu a zrovna tak, když někdo tvrdí, že lze pomoci každému. Nelze. Někdo je prostě limitován a pak skutečně lze jen řešit důsledky třeba právě pomocí chemie.

0/0
28.8.2016 18:22

M43i73l72a74n 18B58í91l96e43k 5174529881

Bohužel podíl genetické výbavy na zdravotním stavu je nezpochybnitelný...

0/0
28.8.2016 18:02
Foto

V63á31c23l68a21v 89C56h17u88c22h58m43a 6165231568726

Taky jsem měl kdysi nezpochybnitelnou víru v to, co mi vtloukali do hlavy ve škole. ;-)

0/0
28.8.2016 18:11

M85i76l98a63n 81B38í17l11e18k 5134639601

Tady se ale pohybujeme v empirickém světě...A i selským rozumem - jestliže uznáte, že děti se často podobají svým rodičům, proč by měly být ušetřeny i jiných shod?;-)

0/0
28.8.2016 18:23
Foto

V39á69c66l10a89v 88C10h22u36c31h80m42a 6505921478856

Ale v podstatě se asi shodujeme. Rozdílný pohled je možná jen v tom, zda si myslíte, že genetická výbava působí bez ohledu na naše vnímání a schopnost měnit naše vzorce chování čili jestli působí přímo bez možnosti ovlivnění nebo ji můžeme ovlivnit. Já se přikláním víc k tomu, že vliv má právě skrze vzorce chování, které jsme schopni ovlivňovat. Ale je to jen můj pohled, který bych si neodvažoval prosazovat jako zjevenou pravdu.

0/0
28.8.2016 18:37

P66e82t61r 59D25o84b82r85ý 9431653229633

Existuje velice malé procento psychiatrů a psychoterapeutů kteří znají naprosto přesnou cestu k úplnému odstranění psychických problémů. Nindy to není cesta medikace. Někdy tito terapeuti mají naprosto konkrétní osobní zkušenost, což je zkušenost naprosto nesdělitelná. Potom jsou lidé kterým se pomoci dá a jsou lidé kterým se pomoci nedá. Ten zásadní rozdíl je v lidském egu a ve schopnosti uvědomit si svoje chyby a špatné vlastnosti a tyto dokázat začít důsledně hlídat a odstraňovat. Fatálním omylem a dalo by se říci finančně motivovaným podvodem je naprosto ničím nepodložená hypotéza o jakési chemické nerovnováze a neurotransmiterech. Správnou psychoterapií se správným zvládnutím je plně odstranitelná jakákoliv psychiatrická diagnóza. Zde je příklad dvou zcela uzdravených žen, původně s těžkou schizofrenií.

http://www.youtube.com/watch?v=xmLUkTbPWDQ&feature=youtu.be

0/0
27.8.2016 14:41
Foto

J67a40n40a 14M88a48j13o35v61á 4285722496223

myslím, že jste naletěl a velmi se mýlíte. A to psychoterapii rozhodně nepodceňuji.

0/0
28.8.2016 16:59

P66e82t84r 63D72o41b10r94ý 9651173709273

Vy snad máte osobní zkušenosti s psychoterapí vedoucí k uzdravení, že sice říkáte že tohle je špatně, ale jak je to správně možná ze skromnosti tajíte?

"A také existuje velké množství stavů diagnostikovaných jako psychózy,které ovšem nemají žádný biologický základ. Nazývají se endogenní, což veskutečnosti nic neznamená. Je to jeden z těch termínů, které používáme tehdy,když nechápeme, v čem problém spočívá. Endogenní znamená „vnitřního původu“. Toslovo nemá žádný skutečný význam, podobně jako výraz „idiopatický“ (bez známépříčiny — pozn. red.). Chceme dát nějaký sofistikovaný název skutečnosti, ukteré v zásadě nevíme, co se tam děje."

Z rozhovoru s prof. Grofem kopíruji....Velice málolidí, včetně vědců, si uvědomuje, že nemáme vlastně žádný důkaz pro to, ževědomí má původ v mozku. To, co máme, je nesmírné množství pozorování, kterádokládají systematické korelace mezi anatomií, fyziologií a biochemií mozku astavy vědomí. Nic z toho však ve skutečnosti nedokazuje, že vědomí pochází zmozku. V této souvislosti obvykle dávám jako příklad televizi, kde se jedná opodobný typ spojení. Kvalita příslušného vysílání, jeho zvuku a obrazu,kriticky závisí na fungování komponent, z nichž se televize skládá. Je tu tedytato korelace, ale tím jistě není prokázáno, že program vzniká v té krabici. Veskutečnosti bychom se smáli někomu, kdo by se snažil studovat její tranzistoryaž na molekulární úroveň a věřil, že tak najde důvod, proč se každý den v sedmhodin na obrazovce objeví Mickey Mouse. Všechno, co máme, jsou dokladykorelací, vzájemných vztahů, ale nemáme žádný důkaz, že vědomí vzniká v mozku.Přesto byl proveden tento logický skok, který lze označit jako neformálnílogickou chybu. Jedno skutečně nevyplývá z druhého. Ze skutečnosti, že je tutato korelace, nevyplývá skutečnost, že vědomí pochází z mozku. Existujemožnost, že mozek tu hraje důležitou roli, ale může se jednat o rolipřenosovou, může vědomí spíše zprostředkovávat než vytvářet.

StanislavGrof:Nemáme vlastně žádný důkaz pro t

0/0
28.8.2016 17:08

P96e76t76r 20D51o25b16r12ý 9651553239663

Proč si myslíte, že máte právo jiný názor, nežli je ten Váš, dehonestovat slovem "naletěl". Co když jste to zrovna Vy co naletěla a ještě znevažuje pravdu a krutě nabyté osobní zkušenosti lidí o kterých naprosto nic nevíte a jejichž zkušenosti naprosto nemáte.

0/0
28.8.2016 17:13
Foto

J23a11n20a 87M57a47j62o56v98á 4405512456693

Však si svůj názor mějte. A o tom, co vím nebo nevím nemáte sebemenší ponětí :-)

0/0
28.8.2016 17:50

D29u60š80a58n 90D35o40u44š48a 1815765858388

Je málo článků natolik aktuálních, jako je deprese, anxiozita a nezměrné utrpení s tím spojené. Je to epidemie moderní doby. Ale nenechme se mýlit. Byla tu vždy a v těžších případech končila smrtí. Jediné anxyolitikum byl alkohol. Kdosi napsal, že devatenácté století bylo ve znamení kořalečníků a mlácených žen. Depresí bylo ale méně. Lidé byli ukotveni v rodině, společnosti, věděli co mají dělat a především věřili. Problém je, že v očích ignorantů depresantovi vlastně nic neschází. Jsou jen líní. Deprese je svinstvo prvního řádu. Láme vůli, ničí charakter a těžce devastuje myšlení. Proto je v akutní fázi nezbytné nic nedělat, nemyslet, nefilosofovat a vyhledat cvokaře. Stud není na místě. Je to skoro in. Mít svého cvokaře. Až to nejhorší pomine i za pomoci chemie, teprve po té jsou na místě dobré rady pana Chuchmy. Přeju úspěch a to trvalý.

0/0
27.8.2016 13:36

D83u50š62a96n 96D59o80u29š17a 1585735868938

Nejen v hlavě, ale v duši. A ta v hlavě nesídlí. Je mnoho lidí, kteří ve snaze přenastavit si v hlavě schéma vezmou pistoli. Prý nejlepší trasa je z ucha do ucha. Jestli jste přišel na nějakou metodu léčení depresí, máte Nobelovku jistou. Nebo kulku do hlavy od výrobců psychofarmak. Zkouším Vaší metodu.. Jsem zdráv, jsem zdráv, jsem Napoleon doktore Chocholoušku.

0/0
27.8.2016 8:51
Foto

V55á28c23l78a43v 30C77h78u98c78h45m82a 6155741648756

Ano, přesně takhle to funguje. Budete -li si říkat, že jste zdráv aniž byste tomu jakkoliv věřil, aniž byste věřil v sebe sama, aniž byste změnil způsob svého myšlení, pak budete na nejlepší cestě k Chocholouškovi. ;-)

0/0
27.8.2016 10:23
Foto

V86á70c74l49a75v 69C75h28u24c89h88m47a 6725681788616

Většinou je to v hlavě. Jde o to nastavit si v hlavě jiné schéma, třeba že jsem zdráv a budu zdráv.;-)

0/0
27.8.2016 8:03

D50u42š61a53n 49D91o62u62š16a 1935635728828

Je opravdu propastný rozdíl mezi depresí a "depkou". Přidá-li se k tomu generalizovaná úzkostná porucha s ataky paniky, nic než cvokař a chemie Vás nemine. Tedy pokud Vás zoufalství nepřivede k alkoholu. Nechci strašit, ale Váš současný úspěch, jakkoliv vám ho přeju hrozí relapsem. Mírná deprese dá se rozehnat fyzickou prací. Ale těžká forma nikoliv. Na ataky úzkosti jsou výborné benzodiazepiny, ale tady sakra pozor! Při pravidelném užívání jsou těžce návykové. Takže Neurol ano, ale jen jako součást krabičky poslední záchrany. JInak deprese má hluboké a mnohočetné příčiny. Dědičnost, perfekcionismus, nenaplněné ambice, kruté superego a mnoho jiného. Psychiatři vidí jen výsledek- disbalanci neurotransmiterú. Přeju krásný den plný euforie. Ale jen aby to nebyla pro změnu manická fáze.

0/0
27.8.2016 7:41

M97i27l24a96n 23B41í92l97e98k 5334799771

Myslím, že za vašimi problémy nestojí deprese, ale "depka" a jistý druh fobie. Člověk s depresí, generalizovanou úzkostnou poruchou, panickou poruchou atd. není s to jen tak vysadit benzodiazepiny a AD. Píšete, že jste si vyrobila tabulku a analyzovala, co jíte, tělesné příznaky atd. - jenže toho člověk v náporu zmíněných nemocí bohužel schopen není. To nemá být námitka proti vám, naopak, jen bych se chtěl trochu zastat medikace, která je v těžších případech nezbytná.

+2/0
26.8.2016 21:23
Foto

P47e18t66r11a 62H88a19v41e72l24k35o23v23á 8423353262

Antiedepresiva brát obden nemá vůbec smysl.

0/0
26.8.2016 21:18

D35á56š22a 16S69t33á60r26k15o49v54á 5541810478

Po přečtení Vašeho předchozího blogu jsem přečetla většinu těch předcházejících. Velice Vás obdivuji za to, že jste si nemoc připustila, že jste se zbavila stresoru (práce pro stát) a že jste se začala poctivě léčit. Z Vašeho dnešního blogu mám však pocit jakéhosi soukromého protestního manifestu a dost se o Vás bojím. Myslím si, že je určitě složité najít skutečně vhodného terapeuta a společně vychytat tu "Vaší" dávku těch "Vašich" pilulek, ale poté je stejně důležité, aby byly tyto léky vysazovány postupně tak, aby hladina látek žádoucích v těle zůstala co nejdéle a naopak těch nežádoucích, už doslouživších, se co nejrychleji vyplavila. Pakliže tak učiníte svévolně jen podle svého pocitu, hrozí, že skončíte, jako spousta psychiatrických pacientů před Vámi i po Vás, na vyšších dávkách podstatně silnějších psychofarmak. A to bych Vám, věřte či nevěřte, z celého srdce nepřála. Určitě dělejte vše pro to, abyste se co nejdříve cítila co nejlépe, ale asi je třeba se smířit s tím, že nějakou tu berličku v podobě jedné či více pilulek budete polykat i v budoucnosti. Psychika je křehká nádoba a jakékoliv narušení může mít a zpravidla má dalekosáhlé následky. To, že berete prášky, aby Vám bylo lépe či alespoň snesitelně, není žádná ostuda.

Držím Vám palce i pěstiR^VR^

0/0
26.8.2016 20:59
Foto

J19a48n62a 53M26a22j83o25v96á 4365622206933

Chodím si k vám číst a obvykle nepíšu, dneska ale ano. Víte, mám s dnes moderním léčením všech náročných situací "pilulkou na náladu" hrozný problém. Vše o čem píšete jsem zažila a věřím, že všechno má svůj smysl a řád a že věci nejdou napravit a vyřešit, když je neodžijeme.

Půlrok psychoterapie je docela krátká doba, ale je pravda, že ono ani dobrých terapeutů není až tak moc.

Na splín je nejlepší práce (ať už jakákoliv), člověka zaměstná a současně nechá city a prožitky dojít tam, kam je potřeba. A příště se pak dají ty podobné zvládnout lépe díky získané zkušenosti.

Opravdu si nemohu pomoci, ale v "modnosti" diagnostikování a léčby depresí léky vidím zas jednou ten proklínaný všudypřítomný "byznys", který škodí.

+1/0
26.8.2016 18:41
Foto

V87á85c50l82a86v 27C78h64u72c16h54m30a 6345111968776

Souhlas. Jen bych se pozastavil nad termínem práce. Napsal bych spíš činnost. Činnost, kterou nebudeme brát jako povinnost, ale spíš jako zábavu. "Práce" nás může stresovat a jsme pak v bludném kruhu.

0/0
27.8.2016 8:09

M12a71r14i90e 27Š68í53p75k14o93v72á 5722182444387

Naprosto souhlasím. Ono totiž není vyloučené, že psychofarmaka působí v lepším případě jako placebo, a v horším oblbují. Nevratně.

0/0
27.8.2016 8:45

M90i71l95a96n 16B21í61l68e13k 5974599901

"Oblbuje" jen část psychofarmak - známá jsou třeba anxiolytika jako neurol, lexaurin atd. Pak existují antidepresiva (už několika generací), která pomáhají k tomu, aby neurotransmise probíhaly podobně jako u zdravého člověka - určitě se nejedná o placebo.

Že jsou jak jedny, tak druhé nadužívány, je věc jiná:-)

+1/0
27.8.2016 9:47

M68a96r79i20e 67Š62í90p94k39o83v18á 5322832934337

No, já mám docela obtížný případ v rodině. A vlivem užívání antidepresiv je to horší, než to bylo. Přidala se ještě velmi zhoršená paměť....a něco, co snad neumím pojmenovat, jakási otupëlost.

I já jsem měla krátkodobou zkušenost s odborniky v oboru psychologie v domnění, že mi někdo pomůže (důvod byl kolektiv v zaměstnání). A bylo to velmi užitečné. Utvrdila jsem se v tom, že jediné a nejlépe si člověk pomůže sám.

0/0
27.8.2016 10:00
Foto

V24á43c51l74a70v 10C43h45u85c95h20m35a 6805141648926

Někdy potřebujete toho druhého právě k tomu poznání, že vám nepomůže nikdo lépe než vy sama.

+1/0
27.8.2016 10:18

M39a58r65i55e 25Š23í35p74k91o97v75á 5742982754667

Souhlas. Ale zase'se můžou dostavit výčitky, že to člověka nenapadlo bez toho:-))))

0/0
27.8.2016 10:22
Foto

J23a97n87a 76M73a78j83o26v48á 4935362786753

To by nemělo, Marie, někdy jsou k nalezení cest slepé uličky nezbytné :-).

+1/0
27.8.2016 11:09

M31a76r93i84e 13Š13í13p66k89o64v73á 5572872364617

Ano, to je pravda. Jen by se z člověka neměl stát Cimrman, tedy rytíř slepých uliček!:-)

+1/0
27.8.2016 11:14
Foto

J45a35n50a 47M20a31j20o59v24á 4905662146613

Ale to jsme všichni :-)

+1/0
27.8.2016 12:25

M84a85r70i97e 74Š40í47p22k31o53v96á 5152902634207

To je taky jediná podpora....:-)

0/0
27.8.2016 12:32

M93i31l85a19n 14B35í38l21e42k 5904539351

V tom případě by asi měla nastat změna léků. U antidepresiv už existuje několik generací (což nutně neznamená, že ty novější jsou lepší - každá může působit trochu jinak); než se "trefí" ta správná, může trvat několik pokusů (plus jsou možné různé kombinace). Což je na druhou stranu pro nemocného problém, protože každé nasazení nového AD vesměs vyvolá zpočátku zhoršení stavu.

Člověk si sice nejlépe poradí sám, ale někdy to je nad jeho síly. A není to jen dnešní dobou - o bláznech, šílencích, hysterkách, sebevraždách atd. máme zprávy i z historických pramenů...

0/0
27.8.2016 10:22

M83a66r72i73e 52Š88í22p98k85o12v88á 5712262384857

Teď to po dohodě s psychologem zkouší bez AD. Už absolvovala léčení v léčebně v Praze i Kroměříži, a bezúspěšně. Velkou roli v tom hraje, pochopitelně, ne zrovna šťastná povaha, a špatná výchova (bez samostatnosti).

0/0
27.8.2016 10:35
Foto

J14a86n38a 25M65a33j15o68v59á 4795712816743

A o to nadužívání jde. Žijeme v epoše "polkni prášek". Jenže ono je to zavádějící. Neodžité trauma zůstane nezpracované a vrací se a vrací...a přibývají k němu další. Pacienti se tak ocitají v začarovaném kruhu, v zásadě neschopni zvládnout náročnější situace, protože jejich mozek nedostal příležitost se to naučit.

Mám takových kolem sebe celou řadu. Opustil mne partner - polknu prášek. Přišel jsem o práci - polknu prášek. Dítě se nedostalo na tu či onu školu - polknu prášek. Celé je to nesmyslné.

+1/0
27.8.2016 10:52
Foto

V75á80c44l69a62v 97C56h68u95c68h40m41a 6265201318806

Je to nesmyslné, ale tak jednoduché a lákavé. Bohužel.

0/0
27.8.2016 12:17
Foto

P31a10v16l25a 63K21o82l55á86ř65o95v67á 6106496672838

Pilulky na problémy bohužel opravdu neexistují. Některými pilulkami si naopak člověk zadělává na další problémy. Nejlepší antidepresivum je asi naučit se mít rád sám sebe. Jde to dost těžko a potřebujete k tomu pomoc zvenčí. Držím Vám palce.R^

+2/0
26.8.2016 18:37

J38o41s36e14f 36H23e89j80n68a 2334150406696

Čtu vás rád a pravidelně. Příbalové letáky k lékům nečtu skoro vůbec, naštěstí zatím nezápolím s psychikou. Držím palceR^

0/0
26.8.2016 18:17

J29i95r91k73a 51L49i58b89e59ň74s68k65ý 4802571794529

Ježišmarjá. Nedávno jsem se díval na ženský fotbal - emoce a zuřivé nasazení. Chlapi tomu někdy říkají hysterie, ale on je to přirozený ženský stav. ;-);-)

0/0
26.8.2016 17:59

K69a12t98e10ř39i91n57a 35S91e49d93l94á79č11k72o39v24á 3313808346360

Já Vám přeji aby Vám to vydrželo. Nicméně aktuálně asi nezažíváte žádný stres, žádné větší problémy.

Já beru AD několik let a 2x jsem zkoušela vysadit....ano, bylo mi asi fajn, říkala jsem si, že to zvládnu. Buch...stačilo, aby se stala nějaká těžká situace (myslím opravdu závažná - nemoc v rodině apod.) a bylo po euforii. Spadla jsem níž, než jsem byla a pokorně se vrátila k AD, abych se sama dokázala vypořádat s touto situací - záchvaty úzkosti, co mě budily ze spaní, celodenní třes rukou, sevření na hrudi, závratě apod. Rozbrečela mě reklama na čokoládu Mercy :-/, stačilo těch několik vteřin, abych propukla v čtvrt hodinový pláč a nevěděla, proč vlastně brečím.

Ovšem benzodiazepiny jsem za těch pár let, vzala jen párkrát, prášky na spaní - hypnotika vůbec. Do tohoto bych se nikdy nepouštěla.Nechápu, kdo Vám je předepisoval na tak dlouho.....

Takže budu Vám držet palce, aby jste opravdu vyhrála nad vším. Bylo by to ohromné !!

+1/0
26.8.2016 17:38

J23i13ř43í 26S50v50o54b39o49d62a 9605488903776

Velice zajímavé čtení. Přeji Vám hodně sil.R^

0/0
26.8.2016 15:48

J75a35n 90Š27e17s54t75á49k 3328269749784

Tak velká gratulace ke zvládnutí, ovšem jak jste přišla na ty spací pilulky každej den, to je mi fakt záhadou. Sice asi míň obtěžující, než když někdo po první zácpě začne pít každej den litr šaratice, no ale stejně.

0/0
26.8.2016 14:50



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.