Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A proč nezkusíte léčbu přípravky Joalis? Tady je postup.

1.Najdu si stránky Joalis.cz

2. Dole uprostřed kliknu na osvědčená centra

3. Na mapce si vyberu nejbližšího terapeuta nebo několik a potom budu vybírat.

Napíši si na papírek telefony a jména.

4. Objednám se a potom se tam musím samozřejmě dostavit.

To je jenom tak zhruba. Můžete požádat někoho známeho, aby vám pomohl zjistit informace doprovodil Vás atd.

Principem léčby je odstraňování infekčních ložisek kapičkami souhrnně pod názvem detoxikace. Bohužel se to platí ze svého, ale je to cesta, která by Vám mohla umožnit cestu k normálu bez antidepresiv. Přeji hodně zdaru.

0 1
možnosti

Před mnoha lety mě inspiroval vtip: Lampasák pravil - když jste blbí, veďte si deníček, já mám dva.

Zdokonalila jsem radu onoho génia. Mám deníčky a pro jistotu si píši na lístečky poznámky k zápisům. Vnučky ale musím hlídat, občas mně lístečky zničí.

Myslím, že si budeme rozumět a založíme "Poradnu pro nesmělé a nerozhodné".

Naše heslo: Co můžeš odložit dnes, neodkládej na zítřek.;-D

2 0
možnosti
Foto

Lístečky jsou dobrá věc, lepím si je na pracovní stůl. Trochu ovšem zmenšují můj životní prostor. :-) Naléhavost úkolu zdůrazňuju různobarevnými fixy, ale časem vnímavost na signální barvy taky klesá.

2 0
možnosti

8-o asi nechápu, je to nadsázka nebo myšleno vážně?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, je to myšleno vážně, ale napsáno s nadsázkou. Máte s tím jiné zkušenosti?

1 0
možnosti
Foto

posadit se na posteli....;-D..doufám, že tak zlý to se mnou nikdy nebude:-)

2 0
možnosti
Foto

Taky doufám. Ale znáte to: jsou lidi, co nevstanou...;-) Viděla jsem to ve svém okolí.

0 0
možnosti

Váš trik nepočítá s jedním, ale důležitým faktorem. Co když nemám sílu si napsat ten seznam? ;-)

5 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, při psaní mě tahle varianta taky napadla, ale bála jsem se ji domyslet. Pak asi nezbývá než čekat, až mě někdo dotáhne k psychiatrovi a ten nasadí (nová) antidepresiva.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1373x
Když mě něco nenechává v klidu, ráda o tom píšu, ať je to cokoliv. Urovnávám si tak myšlenky. Budu ráda, pokud Vás výsledky mého vnitřního úklidu potěší nebo přimějí k zamyšlení.

Seznam rubrik